Άρτα: Γονείς 19χρονου, θύματος τροχαίου δωρίζουν τα όργανά του
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι γονείς ενός 19χρονου που έχασε τη ζωή του μετά από τροχαίο αποφάσισαν να δωρίσουν τα όργανά του και να σώσουν τις ζωές άλλων ανθρώπων.
Η διαδικασία το πρωί του Σαββάτου είναι σε εξέλιξη στο νοσοκομείο της Άρτας.
Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, τρεις ιατρικές ομάδες από Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ιωάννινα βρίσκονται στο νοσοκομείο για να λάβουν και να προχωρήσουν στη μεταμόσχευση της καρδιάς, των νεφρών και του ήπατος.
Σημειώνεται πως ο 19χρονος είχε τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο που έγινε στο Αγρίνιο στις 27 Δεκεμβρίου.
- Πότε ανοίγουν τελικά τα σχολεία; Τι θα γίνει με τις απουσίες των μαθητών που νοσούν με γρίπη και τι ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας
- Οι… καυτές εκλογικές μάχες των υπουργών: Το κυνήγι του σταυρού για τα πρωτοκλασάτα κυβερνητικά στελέχη και οι «δύσκολες» περιφέρειες
- Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ: Επιδεινώθηκε η υγεία του τέως βασιλιά – Παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ
- Τι πραγματικά ισχύει για ΣΥΡΙΖΑ και Νίκο Παππά για τον Δήμο Αθηναίων
- Media: Χρονιά δοκιμασίας για τον κλάδο ψυχαγωγίας - Η ανώμαλη προσγείωση του streaming
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



