Ανατίναξαν ΑΤΜ στη Θεσσαλονίκη: Έκλεψαν κασετίνες με χρήματα οι δράστες
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έκρηξη σε ΑΤΜ τράπεζας σημειώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης.
Όπως μεταδίδει το grtimes.gr, άγνωστοι ανατίναξαν το ΑΤΜ τράπεζας και κατάφεραν να πάρουν τις κασετίνες με τα χρήματα που υπήρχαν μέσα σε αυτό.
Έρευνες για το περιστατικό διενεργεί το αρμόδιο τμήμα της Ελληνικής Αστυνομίας.
- Πότε ανοίγουν τελικά τα σχολεία; Τι θα γίνει με τις απουσίες των μαθητών που νοσούν με γρίπη και τι ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας
- Οι… καυτές εκλογικές μάχες των υπουργών: Το κυνήγι του σταυρού για τα πρωτοκλασάτα κυβερνητικά στελέχη και οι «δύσκολες» περιφέρειες
- Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ: Επιδεινώθηκε η υγεία του τέως βασιλιά – Παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ
- Τι πραγματικά ισχύει για ΣΥΡΙΖΑ και Νίκο Παππά για τον Δήμο Αθηναίων
- Media: Χρονιά δοκιμασίας για τον κλάδο ψυχαγωγίας - Η ανώμαλη προσγείωση του streaming
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



