Μετρό: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 2
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αποκαταστάθηκε πριν λίγα λεπτά η κυκλοφορία στο σύνολο του δικτύου της Γραμμής 2 του Μετρό, οπως ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες).
Νωρίτερα στη συγκεκριμένη γραμμή υπήρχε μερική κίνηση των συρμών στο τμήμα Σεπόλια - Ελληνικό, ενώ προσωρινά κλειστοί ήταν οι σταθμοί Ανθούπολη, Περιστέρι και Αγ. Αντώνιος. Αιτία ήταν ένα σοβαρό πρόβλημα στη σηματοδότηση, το οποίο αποκατέστησαν τεχνικά συνεργεία της ΣΤΑ.ΣΥ που βρέθηκαν επιτόπου.
- Τραγική εκτίμηση της Unicef: Ο σεισμός σε Τουρκία και Συρία ίσως έχει στοιχίσει τη ζωή σε χιλιάδες παιδιά - Τεράστια ανθρωπιστική κρίση προ των πυλών
- Έλληνας διασώστης από Τουρκία: Βιβλική καταστροφή, τα κτίρια είναι πεσμένα σαν χαρτόκουτα
- My Health: Ηλεκτρονικά από σήμερα ιατρικές εξετάσεις και βεβαιώσεις νοσηλείας - Τα νέα e-πιστοποιητικά
- 60 χρόνια από το τσουνάμι του Κορινθιακού: Καράβια βγήκαν στη στεριά, ψάρια μπήκαν στα σπίτια και χταπόδια ανέβηκαν στα δένδρα
- «Πάρτι» στο Twitter με τον Τσιάρτα: «Ούτε η μάνα του δεν θα τον ψηφίσει»
- EE: Η «πράσινη» κόντρα με τις ΗΠΑ και η επανασυσπείρωση του άξονα Γερμανίας-Γαλλίας
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



