Μετρό: Στάση εργασίας την Τετάρτη - Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για μη τήρηση συμφωνιών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν εργαζόμενοι στο μετρό την Τετάρτη 1 Μαρτίου από τις 18:00 έως και τη λήξη της βάρδιας, όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών και το Σωματείο Ηλεκτροδηγών του Αττικό Μετρό.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται καθώς δεν τηρήθηκαν τα συμφωνηθέντα έπειτα από γραπτές δεσμεύσεις και διαβεβαιώσεις της ηγεσίας.
- Πολιτική «θύελλα» φέρνει η απόφαση του Ειδικού Δικαστηρίου: Απόσυρση του Παππά από τα ψηφοδέλτια ζητεί η ΝΔ - Στήριξη από τον ΣΥΡΙΖΑ
- Ρούλα Πισπιρίγκου: Στο δικαστήριο η παιδίατρος της Τζωρτζίνας - «Δεν με έπεισε για τους σπασμούς, σκέφτηκα τη δηλητηρίαση»
- Η Κατερίνα Καινούργιου υπερασπίζεται τον φίλο της, Νίκο Κοκλώνη: «Η αλήθεια θα λάμψει»
- Οι ταινίες της εβδομάδας: Η ιλαροτραγωδία «Τα Πνεύματα του Ινίσεριν» και οι γυναίκες μιας απομονωμένης θρησκευτικής κοινότητας
- Νάγκελ: Η ΕΚΤ θα χρειαστεί να αυξήσει τα επιτόκια σημαντικά και μετά τον Μάρτιο
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



