Συλλήψεις για ναρκωτικά σε αστυνομική επιχείρηση στο κέντρο της Αθήνας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο άνδρες, 56 και 78 ετών, συνελήφθησαν κατά τη διάρκεια ειδικής επιχείρησης της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας Αττικής, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 6 Μαρτίου, στο κέντρο της Αθήνας, με σκοπό την καταπολέμηση της διακίνησης ναρκωτικών ουσιών.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, οι δύο συλληφθέντες κατείχαν συνολικά 105,4 γραμμάρια μεθαδόνης. Σημειώνεται, ότι ελέγχθηκαν συνολικά 21 άτομα, ενώ, όπως επισημαίνει η ΕΛΑΣ, ανάλογες δράσεις θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση.
- Τέμπη: Οι πρώτες κινήσεις της Επιτροπής - Στελέχη και φορείς απαντούν για παραλείψεις και προβλήματα
- Απεργία στα ΜMM: Πώς θα κινηθούν την Τετάρτη
- Δυστύχημα στα Τέμπη: Η ασυνέχεια του χρόνου, οι εκλογές, «τα γεγονότα»
- Συναινεί η Άγκυρα στην έκδοση του πατέρα που έχασε το παιδί του στα Τέμπη
- Ο Γουίλεμ Νταφόε στην Αθήνα: «Αν έχεις βιώσει τον φόβο και έχεις επιβιώσει, έχεις πάρει ένα πολύτιμο μάθημα»
- Σούπερ μάρκετ: Αυξημένος κατά 6,9% ο τζίρος τον Ιανουάριο χάρη σε ανατιμήσεις 10%
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




