Άνοιξαν όλοι οι σταθμοί του Μετρό που είχαν κλείσει για το συλλαλητήριο - Κανονικά η κυκλοφορία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άνοιξαν όλοι οι σταθμοί του Μετρό, που είχαν έκλεισαν νωρίτερα με εντολή της ΕΛ.ΑΣ για το συλλαλητήριο για τα Τέμπη.
Η κίνηση διεξάγεται κανονικά σε ολόκληρο το δίκτυο του Μετρό. Αποκατασταθηκε, επίσης η κίνηση και στο δίκτυο του Τραμ. Τερματικός και πάλι η στάση Σύνταγμα.
- Τέμπη: Μεγάλο συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας - Ποιοι δρόμοι και σταθμοί του Μετρό είναι κλειστοί
- Γιάνης Βαρουφάκης: Στον εισαγγελέα ο 17χρονος που συνελήφθη για την επίθεση
- Τέμπη: Συγκλονιστικό εισιτήριο κάλεσμα από μαθητές της Λάρισας για το σημερινό συλλαλητήριο - «Χωρίς επιστροφή»
- Reuters: Η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα παραμένει εφικτή
- Σταϊκούρας: Στα σκαριά και δεύτερο drone… made in Greece
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




