Σιδηρόδρομος: Εκτός λειτουργίας το σύστημα τοπικού χειρισμού στη σιδηροδρομική γραμμή Θριασίου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Με ...επιστροφή στη μανιβέλα συνεχίζονται τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από το Θριάσιο προς τη Θεσσαλονίκη που ξεκίνησαν το βράδυ της Τετάρτης, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», καθόλη τη διάρκεια της σημερινής ημέρας ο τοπικός πίνακας χειρισμού έχει βγει εκτός λειτουργίας πιθανότατα εξαιτίας βλάβης σε κάρτα. Τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά, αλλά η χάραξη γίνεται χειροκίνητα.
Στο μεταξύ συνεχίζονται οι προετοιμασίες για την ενίσχυση των σιδηροδρομικών δρομολογίων που εκτελούνται με τη διαδικασία να αναμένεται ακόμα μακρά έως την πλήρη ομαλοποίηση. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τα επιβατικά τρένα που θα πραγματοποιούν τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη αναμένεται εκτός απροόπτου να ξεκινήσουν δρομολόγια την προσεχή Δευτέρα 3 Απριλίου. Τις πρώτες ημέρες θα εκτελείται ένα ζεύγος δρομολογίων με τον έως τώρα προγραμματισμό να περιλαμβάνει την εκτέλεση 2 ζευγών δρομολογίων από τις 7 Απριλίου και 3 ζευγών δρομολογίων από τις 11 Απριλίου.
Παράλληλα εξετάζεται η επαναδρομολόγηση αμαξοστοιχίας και στη γραμμή Αθήνα – Καλαμπάκα ή από το Σάββατο 1η Απριλίου ή πιθανότατα από τη Δευτέρα 3 Απριλίου.
Την προσεχή Τετάρτη ή Παρασκευή σχεδιάζεται - εφόσον δεν προκύψουν προβλήματα - να φτάνει έως τη Μαγούλα και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Αθήνας, καθώς εκεί μένουν ακόμα κάποια προβλήματα να επιλυθούν.
Ωστόσο για το Κιάτο αν και είχε ανακοινωθεί ότι τα δρομολόγια θα ξεκινούσαν στις 27 Μαρτίου, η αναμονή θα είναι αρκετά μεγαλύτερη, όπως προκύπτει και από την επιστολή που απέστειλε ο ΟΣΕ στην Hellenic Train και αναφέρει ότι: «Εντός 2 εβδομάδων θα ανακοινωθεί το πλήρες πρόγραμμα αποκατάστασης όλων των συστημάτων στις σήραγγες αυτές (προς Κιάτο) ενώ ήδη γίνονται εργασίες άμεσης αποκατάστασης (εντός 10 ημερών) του φωτισμού και αερισμού εξόδων αυτών».
Οπως ενημέρωσαν οι μηχανοδηγοί, ο Οργανισμός έχει δώσει γραπτές διαβεβαιώσεις για την διέλευση απο τις σήραγγες των Τεμπών και Πλαταμώνα, ενώ για τις επικοινωνίες εντός των σηράγγων θα υπάρχει πιστοποιημένος υπάλληλος του ΟΣΕ εντός των αμαξοστοιχιών που θα χρησιμοποιεί το σύστημα GSMR σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και όχι για λόγους κυκλοφορίας καθώς το σύστημα δεν έχει αδειοδοτηθεί - όπως αναφέρει ο ΟΣΕ - για τα εποχούμενα.
- Τέμπη: Το ακαταδίωκτο στα μέλη της Επιτροπής για τα Τέμπη προκαλεί σφοδρές αντιδράσεις – Διαξιφισμοί στη Βουλή και κυβερνητική απάντηση
- Τα δύο νέα συστήματα που θα έχει η προέκταση του φράχτη στον Έβρο - Στο σημείο την Παρασκευή ο Μητσοτάκης
- Συμβούλιο Ασφαλείας Τουρκίας: «Επωφελής η συνέχιση του θετικού κλίματος με την Ελλάδα»
- Ποιος είναι ο δημοσιογράφος - «κατάσκοπος» της Wall Street Journal που συνελήφθη - «Πιάστηκε στα πράσα» λέει η Ρωσία
- Κορονοϊός ή γρίπη; Πρωτοποριακή συσκευή σάς δίνει την απάντηση μέσα σε... 10 δευτερόλεπτα!
- Ρεύμα: Συναγερμός ΑΔΜΗΕ για κίνδυνο μπλακ άουτ το Πάσχα - Συνεδριάζει η ΡΑΕ
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr