Θεσσαλονίκη: Απείλησε με όπλο υπάλληλο πρατηρίου καυσίμων και έφυγε με 400 ευρώ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τετρακόσια ευρώ έκλεψε από πρατήριο υγρών καυσίμων στη Θεσσαλονίκη ένας άνδρας αφού πρώτα απείλησε με όπλο τον υπάλληλο.
Ειδικότερα, περίπου στις 2:00 τα ξημερώματα μπούκαρε με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του στο κατάστημα επί της οδού Μπότσαρη και με την απειλή όπλου πήρε τα χρήματα και εξαφανίστηκε.
Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό του.
- Η υπόθεση Γεωργούλη μεγαλώνει το χάσμα ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ - Κλείνει κάθε παράθυρο συνεργασίας;
- Τραγωδία στην Υεμένη: Ποδοπατήθηκαν ενώ περίμεναν ανθρωπιστική βοήθεια - Τουλάχιστον 85 νεκροί και εκατοντάδες τραυματίες
- Τι θα γίνει με τον προσωπικό γιατρό μετά τις εκλογές; Τα σχέδια του υπουργείου Υγείας και τα κίνητρα σε γιατρούς
- Σφαγή στο Κολουμπάιν: Δυο 18χρονοι μαθητές εκτελούν 13 ανθρώπους και αυτοκτονούν – Ακόμα αναζητούνται τα κίνητρα του μακελειού
- ΑΑΔΕ: Ψηφιακά η φορολογική ενημερότητα στους συνεπείς οφειλέτες με αυτόματο «κούρεμα»
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



