Θεσσαλονίκη: Έκρυβαν 17 δέματα ηρωίνης σε εγκαταλελειμμένο σπίτι
Νέο χτύπημα στη διακίνηση ναρκωτικών πραγματοποίησαν αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Περίπου 9 κιλά ηρωική έκρυβαν σε εγκαταλελειμμένο σπίτι στο Δενδροπόταμο Θεσσαλονίκης δυο νεαροί ημεδαποί ηλικίας 26 και 17 ετών.
Οι δύο νεαροί αποτελούσαν μέλη συμμορίας, έχοντας ως ρόλους την παραλαβή, αποθήκευση και διακίνηση ποσοτήτων ηρωίνης στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης.
Το μεσημέρι της Πέμπτης σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε εγκαταλελειμμένη οικία στην περιοχή του Δενδροποτάμου, την οποία χρησιμοποιούσαν οι συλληφθέντες ως χώρο απόκρυψης των ναρκωτικών ουσιών, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 17 δέματα ηρωίνης συνολικού βάρους 8.824 γραμμαρίων.
Επιπλέον, στο πλαίσιο των ερευνών κατασχέθηκαν τρία κινητά τηλέφωνα που χρησιμοποιούσαν οι δράστες για τις παράνομες συναλλαγές τους και δύο Ι.Χ.Ε αυτοκίνητα, ως μέσα διακίνησης ναρκωτικών ουσιών.
Σε βάρος των δύο νεαρών σχηματίσθηκε δικογραφία για Συμμορία και παράβαση του Νόμου περί ναρκωτικών.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



