Πρόεδρος οδηγών ταξί για επεισόδια στη Ρόδο: Η εταιρεία λειτουργεί παράνομα και παίρνει μέρος της εργασίας των ταξιτζήδων - Τι λέει ο Δήμος
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Για παράνομη δραστηριότητα της εταιρείας που συνεργάζεται με την Uber σε Ρόδο και Κέρκυρα και παρέχει με αμοιβή υπηρεσίες μεταφοράς ατόμων, κόβοντας, ουσιαστικά, μεγάλο μέρος από το μεροκάματο των ταξιτζήδων των δύο νησιών, κάνει λόγο στο ethnos.gr ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Σεραφείμ Κασιδιάρης.
Την ίδια στιγμή, ο κ. Κασιδιάρης καταδικάζει τα επεισόδια που έγιναν πριν από λίγες μέρες στη Ρόδο, όταν συνάδελφοί του προκάλεσαν σοβαρές ζημιές σε αυτοκίνητα της εν λόγω εταιρείας και σημειώνει ότι η ομοσπονδία έχει πολλά νομικά «όπλα» στη φαρέτρα της και στο εξής θα διεκδικήσει με αυτά την απαγόρευση λειτουργίας της εταιρείας σε Ρόδο, Κέρκυρα και σε όποιο άλλο νησί σχεδιάζει να επεκταθεί.
Τα επεισόδια καταδικάζει και ο αντιδήμαρχος Επικοινωνίας, Τύπου και Εθιμοτυπίας Ρόδου, Κώστας Ταρασλιάς, τονίζοντας ότι το Δημοτικό Συμβούλιο Ρόδου αλλά και σύσσωμη η κοινωνία του νησιού στέκονται στο πλευρό των ταξιτζήδων σε αυτήν την κόντρα. Μάλιστα, ο κ. Ταρασλιάς ζητάει να τεθεί από την Πολιτεία ένα συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο και να διέπεται από συγκεκριμένες προϋποθέσεις η λειτουργία τέτοιων εταιριών.
«Παράνομη δραστηριότητα η χρήση του application της Uber»
Για χρήση του application της Uber από την εταιρεία, πρακτική που χαρακτηρίζει ως παράνομη, προκειμένου να εκτελεί δρομολόγια μεταφοράς ατόμων, όπως κάνουν οι ταξιτζήδες, αλλά με πολύ χαμηλότερο κόμιστρο, κάνει λόγο ο κ. Κασιδιάρης. Όπως λέει, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χάνουν σημαντικό μέρος του όγκου εργασίας τους οι ταξιτζήδες και άρα να τίθεται θέμα οικονομικής επιβίωσής τους.
«Το 2012 ψηφίστηκε ο νόμος 4093, ο οποίος έδωσε για πρώτη φορά τη δυνατότητα στην Ελλάδα ενοικίασης αυτοκινήτου μετά οδηγού. Με το νόμο 4530/2018 τέθηκαν συγκεκριμένοι όροι και προϋποθέσεις για τη λειτουργία αυτών των αυτοκινήτων. Σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα, Κρήτη και Εύβοια καθορίστηκε ότι η σύμβαση του πελάτη με την εταιρεία θα πρέπει να είναι τουλάχιστον τρίωρη και κατώτατη μίσθωση τα 90 ευρώ. Στα υπόλοιπα νησιά Αιγαίου και Ιονίου ορίστηκε ότι η σύμβαση θα πρέπει να έχει τουλάχιστον διάρκεια μισής ώρας και κατώτατη μίσθωση τα 36 ευρώ. Τα αποτέλεσμα ήταν τέτοιες εταιρείες που συνεργάζονται με την Uber να φύγουν από ηπειρωτική Ελλάδα, Κρήτη και Εύβοια, αφού δεν μπορούσαν να βρουν πελάτες για τρίωρη μίσθωση. Στη Ρόδο και την Κέρκυρα εμφανίσθηκε πριν από δύο μήνες η συγκεκριμένη εταιρεία, η οποία χρησιμοποιεί το application της Uber, για να πάρει δρομολόγια. Αυτό είναι παράνομο, αφού έτσι κάνει τη δουλειά που κάνουν τα ταξί και μάλιστα με πολύ χαμηλότερο κόμιστρο. Πρόκειται για εταιρεία που συνεργάζεται με την Uber. Να σημειωθεί ότι πρόβλημα υπάρχει και με τη λειτουργία της ίδιας της Uber, η οποία μισθώνει ταξιτζήδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αλλά δε φορολογείται στην Ελλάδα. Σε άλλες περιοχές δεν μπόρεσε να βρει ταξιτζήδες για να συνεργαστεί», τονίζει στο ethnos.gr ο κ. Κασιδιάρης.
Κατά τον ίδιο, μετά τα επεισόδια στη Ρόδο, τα οποία υπογράμμισε ότι καταδικάζει, η συγκεκριμένη εταιρεία σταμάτησε τα δρομολόγια. Ωστόσο, η ανησυχία του κλάδου είναι, μήπως επεκτείνει τις δραστηριότητές της και σε άλλες περιοχές της νησιωτικής Ελλάδας.
«Η ίδια η συγκεκριμένη εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα δραστηριοποιηθεί στα ελληνικά νησιά το καλοκαίρι, προκειμένου να κάνει όποια αρπαχτή μπορεί. Αυτό, όμως, σημαίνει τεράστια μείωση του όγκου εργασίας των ταξιτζήδων. Πριν το 2018, όταν λειτουργούσε ελεύθερα στην Αθήνα η Uber, ο όγκος εργασίας των συναδέλφων μας μειώθηκε κατά 80%. Προφανώς καταδικάζουμε τα επεισόδια που σημειώθηκαν στη Ρόδο. Έχουμε πολλά νομικά ‘’όπλα’’, για να αποδείξουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία λειτουργεί παράνομα, ώστε να απαγορευθεί η δραστηριότητά της», σημειώνει ο κ. Κασιδιάρης.
«Να μπει θεσμικό πλαίσιο»
Για μεγάλη προσφορά των ταξιτζήδων στον τουρισμό της Ρόδου και για τους πιο ευγενικούς επαγγελματίες του κλάδου στην Ελλάδα, με βάση δημοσίευμα αγγλικής εφημερίδας, οι οποίοι σε ποσοστό 90% διαθέτουν καινούργια αυτοκίνητα, κάνει λόγο στο ethnos.gr ο κ. Ταρασλιάς.
«Είναι δεδομένο ότι μας προβλημάτισαν τα επεισόδια και ως Δήμος Ρόδου τα καταδικάζουμε. Δε θα έπρεπε να φτάσουν στο σημείο αυτό οι ταξιτζήδες, αφού ξέρουν ότι όλη η κοινή γνώμη του νησιού, όπως και το Δημοτικό Συμβούλιο Ρόδου βρίσκεται στο πλευρό τους. Είμαστε με το μέρος τους, ξέροντας ότι το χειμώνα αυτοί οι άνθρωποι έχουν ελάχιστη δουλειά. Μπορεί να έχουμε ελεύθερη οικονομία, όμως όλες αυτές οι εταιρίες που έρχονται στις μικρές τοπικές κοινωνίας, θα πρέπει να διέπονται από κάποιες συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Να υπάρχει ένα συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο και να δούμε πώς και πού φορολογούνται», τονίζει ο κ. Ταρασλιάς.
- Τι περιλαμβάνει το «μίνι» πρόγραμμα 11 σημείων που παρουσιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ και γιατί «κλείνει το μάτι» στο ΠΑΣΟΚ
- SOS από αερολιμενικούς: Kεραυνός που χτύπησε αντλία τροφοδοσίας καυσίμου στο αεροδρόμιο Ηρακλείου αναδεικνύει τα καθημερινά ρίσκα
- Πρόεδρος οδηγών ταξί για επεισόδια στη Ρόδο: Η εταιρεία λειτουργεί παράνομα και παίρνει μέρος της εργασίας των ταξιτζήδων - Τι λέει ο Δήμος
- 90 χρόνια από τον σεισμό των 6,5 Ρίχτερ στην Κω: Η εντολή Μουσολίνι να εκτελούνται οι απείθαρχοι και οι δραματικές ανταποκρίσεις στο «Έθνος»
- Ελληνικό: Σε ποιο στάδιο είναι τα έργα της Αθηναϊκής Ριβιέρας - Ρεκόρ κερδών το 2022 για LAMDA
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr