Καβάλα: Μετέφερε 207 κιλά όστρακα με το αυτοκίνητό του (pics)
Ο οδηγός συνελήφθη, καθώς δεν έχει την προβλεπόμενη άδεια αλιείας
Ένας 60χρονος στην Καβαλά είχε βάλει μέσα σε κουβάδες 207 κιλά όστρακα που μετέφερε με το αυτοκίνητό του!
Στελέχη του Λιμενικού Φυλακίου Ελευθερών σε συνεργασία με στελέχη του Τμήματος Δίωξης Παράνομης Μετανάστευσης Καβάλας, εντόπισαν το όχημα που οδηγούσε ο 60χρονος, στην παλαιά εθνική οδό Καβάλας- Θεσσαλονίκης.
Το όχημα ήταν φορτωμένο με 12 πλαστικούς κουβάδες που περιείχαν 207 κιλά όστρακα του είδους «ολοθούριο», υπολειπομένων διαστάσεων. Ο οδηγός συνελήφθη, καθώς δεν έχει την προβλεπόμενη άδεια αλιείας.



Διαβάστε ακόμη
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



