Καβάλα: Μετέφερε 207 κιλά όστρακα με το αυτοκίνητό του (pics)
Ο οδηγός συνελήφθη, καθώς δεν έχει την προβλεπόμενη άδεια αλιείας
Ένας 60χρονος στην Καβαλά είχε βάλει μέσα σε κουβάδες 207 κιλά όστρακα που μετέφερε με το αυτοκίνητό του!
Στελέχη του Λιμενικού Φυλακίου Ελευθερών σε συνεργασία με στελέχη του Τμήματος Δίωξης Παράνομης Μετανάστευσης Καβάλας, εντόπισαν το όχημα που οδηγούσε ο 60χρονος, στην παλαιά εθνική οδό Καβάλας- Θεσσαλονίκης.
Το όχημα ήταν φορτωμένο με 12 πλαστικούς κουβάδες που περιείχαν 207 κιλά όστρακα του είδους «ολοθούριο», υπολειπομένων διαστάσεων. Ο οδηγός συνελήφθη, καθώς δεν έχει την προβλεπόμενη άδεια αλιείας.



Διαβάστε ακόμη
Ο Αβραμόπουλος θέλει να ακυρώσει το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης - Προσέφυγε στον Άρειο Πάγο
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



