Μάχη δίνουν οι γιατροί για να κρατηθεί στη ζωή το αγοράκι που κατάπιε χάπια
Νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό και παρακολουθείται στενά από τους γιατρούς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Eνα αγόρι 2,5 ετών από τη Συρία νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του ΠΑΓΝΗ, καθώς φέρεται να κατανάλωσε ποσότητα χαπιών. Αγώνα δίνουν οι γιατροί από χθες για τη σωτηρία του.Το αγόρι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο χθες το απόγευμα χωρίς τις αισθήσεις του, ενώ οι γονείς του πέρασαν λίγες ώρες στα κρατητήρια με την κατηγορία της παραμέλησης ανηλίκου.
Η οικογένεια έχει επτά παιδιά, ανήλικα στο σύνολο τους. Οι εξετάσεις αναμένεται να δείξουν ποια είναι τα φάρμακα που κατανάλωσε το βρέφος. «Το παιδί είναι διασωληνωμένο και υποστηρίζεται με μηχανική υποστήριξη ενώ η κατάσταση της υγείας του χαρακτηρίζεται κρίσιμη, με τους γιατρούς να προσπαθούν να το κρατήσουν στην ζωή», ανέφερε στον 9,84 o Διοικητής του νοσοκομείου Γιάννης Τασόπουλος, προσθέτοντας ότι με τη βοήθεια μεταφραστή αναμένεται να διευκρινιστεί τι ακριβώς συνέβη.
Πηγή: neakriti.gr
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



