Θεσσαλονίκη: Ταυτοποιήθηκαν ακόμα έξι Χρυσαυγίτες που εισέβαλαν σε καλλιτεχνική έκθεση στην Καλαμαριά
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ακόμα έξι άτομα ταυτοποιήθηκαν από τις αρχές για την εισβολή στην έκθεση του καλλιτέχνη από τη Βόρεια Μακεδονία Σεργκέι Αντρέεφσκι στην Καλαμαριά, τέλη Απριλίου. Ήδη είχαν ταυτοποιηθεί πέντε άτομα -τέσσερις άνδρες και μία γυναίκα- και έτσι, ώς τώρα οι αρχές έχουν φθάσει στα ίχνη 11 ατόμων.
Υπενθυμίζεται ότι σε βίντεο που είχε ανεβάσει η Χρυσή Αυγή στο διαδίκτυο διακρίνεται ομάδα ατόμων στον χώρο με καλυμμένα πρόσωπα, τοποθετώντας μάλιστα κορδέλες και σκορπώντας φυλλάδια με εθνικιστικό περιεχόμενο και αναγκάζοντας τον ίδιο τον καλλιτέχνη «να σπεύσει αυτοβούλως μαζί με τους υπαλλήλους να κατεβάσει τα έργα και το σχετικό διαφημιστικό υλικό».
Η ομάδα των ακροδεξιών είχε απειλήσει τον καλλιτέχνη με αποτέλεσμα οι διοργανωτές να απομακρύνουν τα έργα του από τον χώρο. «Τα μέλη του Μετώπου Νεολαίας σφράγισαν συμβολικά τον χώρο τοιχοκολλώντας παράλληλα αφίσες που ενημερώνουν τους κατοίκους για το ποιόν των διοργανωτών αλλά και για την απαράδεκτη ανοχή του δημάρχου της περιοχής», αναφέρεται στην ενημέρωσή της εγκληματικής οργάνωσης.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




