Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή ο 45χρονος που δολοφόνησε τον 50χρονο έξω από βενζινάδικο - Τι ισχυρίστηκε
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Προσωρινά κρατούμενος κρίθηκε μετά την απολογία του ο 45χρονος , ο οποίος κατηγορείται για τη δολοφονία 50χρονου έξω από βενζινάδικο, στην περιοχή της Ανάληψης Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με το GRTimes.gr, σε βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία με δόλο σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία και οπλοκατοχή.
Τι ισχυρίστηκε
Κατά την απολογία του ενώπιον της 6ης τακτικής ανακρίτριας ισχυρίστηκε ότι τον τελευταίο καιρό δεχόταν απειλές από το θύμα, εξαιτίας οικονομικών διαφορών.
Ανέφερε ότι δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει τον συμπατριώτη του και επεσήμανε ότι το θύμα τον απείλησε για τη ζωή του και του επιτέθηκε.
Το χρονικό του εγκλήματος
Το έγκλημα τελέστηκε το μεσημέρι της περασμένης Πέμπτης, ενώ ένα 24ωρο αργότερα ο 45χρονος παραδόθηκε αυτοβούλως στην αστυνομία, ομολογώντας την πράξη του.
Ο 45χρονος, πατέρας τριών ανήλικων παιδιών, κατά πληροφορίες, κατέθεσε ότι προμηθεύτηκε το όπλο – με το οποίο τέλεσε το έγκλημα – για λόγους προστασίας, εξαιτίας των απειλών που, όπως ισχυρίζεται, δεχόταν.
Αφού πυροβόλησε δύο φορές τον 50χρονο, απομακρύνθηκε με το αυτοκίνητό του από τον τόπο του εγκλήματος και κινήθηκε προς την Χαλκιδική, μέσω της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών. Κατά μήκος της διαδρομής πέταξε το όπλο, ενώ άφησε το όχημα στην παραλία Καλύβες της Χαλκιδικής.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




