Τροχαίο με εγκατάλειψη οδηγού μηχανής στο κέντρο της Αθήνας: Τον χτύπησε και εξαφανίστηκε - Κανείς δεν σταμάτησε να βοηθήσει
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Ένα ακόμα τροχαίο με εγκατάλειψη οδηγού σημειώθηκε στο κέντρο της Αθήνας, και συγκεκριμένα στη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, έξω από το Μέγαρο Μουσικής.
Το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας δείχνουν τον οδηγό να χτυπά με το αυτοκίνητό του τον οδηγό μηχανής και, στη συνέχεια, να φεύγει από το σημείο.
Κανείς δε σταμάτησε να βοηθήσει
Όπως φαίνεται στα πλάνα που μετέδωσε ο Alpha, ενώ ο δικυκλιστής κινούνταν δίπλα στο μαύρο αυτοκίνητο, ξαφνικά ο οδηγός τον χτύπησε. Ο οδηγός της μηχανής έπεσε στον δρόμο. Κανείς δε σταμάτησε για να τον βοηθήσει. Σύμφωνα με πληροφορίες του σταθμού, ο 61χρονος δικυκλιστής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Μετά τη σύγκρουση έσπασε το πόδι του. Ο οδηγός του αυτοκινήτου, που τον χτύπησε και εγκατέλειψε αβοήθητο, αναζητείται από την τροχαία εδώ και 6 μέρες.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



