Nova: Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές κινητής που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δωρεάν επικοινωνία στους συνδρομητές κινητής που έχουν πληγει από τις καταστροφικές πυρκαγιές προσφέρει η Nova. Συγκεκριμένα η εταιρία προσφέρει από σήμερα Δευτέρα 21 Αυγούστου στους συνδρομητές της, στις πληγείσες περιοχές της Αλεξανδρούπολης , (Νίψα, Πεύκα, Λουτρός, Αετοχώρι, Αγνάντια, Αριστηνό, Δωρικό, Άνθεια, Αμφιτρίτη, Μαΐστρος, Άβαντας, Μοναστηράκι, Δορίσκος), 1.500 λεπτά προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και απεριόριστα GB.
H παροχή ισχύει έως και τις 05/09 και αφορά συνδρομητές κινητής συμβολαίου και καρτοσυμβολαίου, ιδιώτες και επαγγελματίες. Οι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση με SMS στο κινητό τους.
Παράλληλα, έχει ανασταλεί η διαδικασία φραγής εισερχομένων / εξερχομένων κλήσεων για όλους τους συνδρομητές NOVA στις πληγείσες περιοχές μέχρι και 5 Σεπτεμβρίου 2023.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



