Θεσσαλονίκη: Σε εξέλιξη οι συναντήσεις Μητσοτάκη με εκπροσώπους φορέων, ενόψει της ΔΕΘ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι συναντήσεις του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, με εκπροσώπους παραγωγικών και επιστημονικών φορέων της Βόρειας Ελλάδας, καθώς και με αρμόδιους για μεγάλα έργα που υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη και ευρύτερα στη Μακεδονία, ενόψει της ομιλίας του στα εγκαίνια της 87ης ΔΕΘ, το Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρωθυπουργός, που συνοδεύεται από κυβερνητικό κλιμάκιο, έφτασε στις 09:55 στο Διοικητήριο, όπου τον υποδέχθηκε ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Στάθης Κωνσταντινίδης. Η πρώτη συνάντηση του κ. Μητσοτάκη ήταν με τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στην Α΄ και Β΄ μεκλογική περιφέρεια Θεσσαλονίκης.
Στη διάρκεια των συναντήσεων θα παρουσιαστούν στον πρωθυπουργό στοιχεία για την πρόοδο των έργων το διάστημα που μεσολάβησε από την περσινή ανάλογη σύσκεψη. Επίσης, ο κ. Μητσοτάκης θα ακούσει αιτήματα και προτάσεις από εκπροσώπους φορέων. Στη συνέχεια θα προβεί σε δηλώσεις.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



