Κακοκαιρία Daniel: Εισπρακτικές παίρνουν τηλέφωνο πλημμυροπαθείς στη Θεσσαλία, παρά την εντολή για αναστολή των πλειστηριασμών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ενώ οι άνθρωποι στη Θεσσαλία έχουν χάσει τις περιουσίες τους μετά την σαρωτική κακοκαιρία Daniel, με πολλούς να μην έχουν επιστρέψει ακόμα στα σπίτια τους που είναι θαμμένα στις λάσπες, στο OPEN έγινε η καταγγελία πως εισπρακτικές παίρνουν τηλέφωνο πλημμυροπαθείς.
«Υπάρχουν οχλήσεις με τηλέφωνα», είπε χαρακτηριστικά ο δικηγόρος Γιώργος Νικολακόπουλος. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής «Ώρα Ελλάδος», ενώ την ώρα που οι τράπεζες προχωρούν σε αναστολή των πληρωμών δανείων των πληγέντων, τα funds δεν έχουν ανακοινώσει ακόμη ανάλογη πρωτοβουλία.
Υπενθυμίζεται ότι χθες εκδόθηκε πράξη νομοθετικού περιεχομένου για την αναστολή μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης (πλειστηριασμών) στην Περιφέρεια Θεσσαλίας λόγω της κακοκαιρίας Daniel, με ισχύ από 6 Σεπτεμβρίου έως 10 Νοεμβρίου, διάστημα που απαιτείται ώστε να ολοκληρώσει η Κεντρική Επιτροπή Κρατικής Αρωγής το έργο της και να βγουν οι σχετικές Υπουργικές αποφάσεις, που όπως είπε ο πρωθυπουργός θα έχουν ορίζοντα εξαμήνου.
Επίσης, τις αμέσως επόμενες ημέρες η Ελληνική Ένωση Τραπεζών και η κάθε τράπεζα χωριστά θα εξειδικεύσει τα μέτρα που θα λάβει ώστε να στηρίξουν τους πελάτες τους, νοικοκυριά και επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από τα καταστροφικά φυσικά φαινόμενα των τελευταίων δύο μηνών.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



