Σοκ στη Θεσσαλονίκη: Ξέχασαν 9χρονο AμεΑ για τέσσερις ώρες μέσα σε λεωφορείο - Συνελήφθη οδηγός και συνοδός
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άφησαν 9χρονο με προβλήματα αναπηρίας μόνο του για σχεδόν τέσσερις ώρες μέσα σε λεωφορείο, αφού ξέχασαν να τον αποβιβάσουν. Η υπόθεση αποκαλύφθηκε σε περιοχή της Θεσσαλονίκης κι έπειτα από καταγγελία συγγενικού προσώπου του ανήλικου συνελήφθησαν με την αυτόφωρη διαδικασία δύο άτομα: ο οδηγός του λεωφορείου και μία συνοδός.
Το χρονικό
Όπως έγινε γνωστό, ο 9χρονος επρόκειτο να παρακολουθήσει απογευματινό πρόγραμμα σε Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) και γι' αυτόν τον λόγο επιβιβάστηκε στο λεωφορείο από το σπίτι του. Στο ίδιο όχημα βρίσκονταν κι άλλα παιδιά που παρακολουθούν το ίδιο πρόγραμμα. Φτάνοντας στο ΚΔΑΠ, τα παιδιά αποβιβάστηκαν κανονικά από το λεωφορείο, εκτός από τον 9χρονο, χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό από κανέναν. Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν τέσσερις ώρες για να διαπιστωθεί από τον οδηγό της επόμενης βάρδιας, ότι το παιδί είχε εγκαταλειφθεί εντός του λεωφορείου.
Μετά την καταγγελία, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων Θεσσαλονίκης συνέλαβε τον 42χρονο οδηγό και την 23χρονη συνοδό. Τούς ασκήθηκε ποινική δίωξη για σωματική βλάβη από αμέλεια και παραπέμφθηκαν να δικαστούν στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



