Θεσσαλονίκη: Κλείνει από σήμερα και για τέσσερις εβδομάδες τμήμα της οδού Βενιζέλου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κλειστή από σήμερα στις 07:00 και για τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες θα είναι τμήμα της οδού Βενιζέλου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, λόγω εργασιών στον σταθμό Βενιζέλου του μετρό, θα διακοπεί η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στο νότιο τμήμα της οδού Ελευθέριου Βενιζέλου, από τη συμβολή της με την οδό Ερμού έως τη συμβολή της με την οδό Εγνατία.
Σύμφωνα με την Τροχαία Θεσσαλονίκης, η κυκλοφορία του νότιου κλάδου της οδού Ελ. Βενιζέλου θα αποκαθίσταται μέσω των οδών Ερμού και Αγίας Σοφίας.
Η τροχαία με ανακοίνωσή της παρακαλεί τους οδηγούς «να καταβάλλουν ιδιαίτερη προσοχή, να συμμορφώνονται με τις πινακίδες σήμανσης, προς αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων και δημιουργίας κυκλοφοριακών συμφορήσεων».
Διαβάστε ακόμη
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



