Τραγωδία στην Αργολίδα: Ανασύρθηκαν 2 νεκροί από αρδευτικό κανάλι
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στην Αργολίδα, όταν δυο αλλοδαποί ανασύρθηκαν νεκροί από αρδευτικό κανάλι. Το περιστατικό σημειώθηκε σε κανάλι του Αναβάλου, στο Αργολικό του Δήμου Ναυπλιέων, κοντά στο εργοστάσιο του Μπαλακανάκη.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα anagnostis.gr, οι δύο άνδρες, πακιστανικής καταγωγής εντοπίστηκαν νεκροί νωρίς το απόγευμα της Τετάρτης 20 Σεπτεμβρίου. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο ένας από τους δύο μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Άργους, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του, ενώ για τον δεύτερο πυροσβέστες της ΕΜΑΚ που βρέθηκαν στο σημείο, επιχείρησαν για να ανασύρουν τη σορό του.
Οι λόγοι για τους οποίους οι δύο αλλοδαποί είχαν μεταβεί στο συγκεκριμένο σημείο παραμένουν άγνωστοι, ενώ εικάζεται ότι ίσως είχαν πάει εκεί για να πλυθούν.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




