Πέπλο τρόμου ξανά στην Ακρόπολη: Απείλησαν με μαχαίρι τρεις ανηλίκους και τους έκλεψαν τα κινητά
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το πέπλο του τρόμου έχει αρχίσει να σκεπάζει ξανά την περιοχή της Ακρόπολης, αφού νέο περιστατικό ληστείας έρχεται στο φως. Θύματα αυτή τη φορά τρεις ανήλικοι οι οποίοι βίωσαν τον απόλυτο εφιάλτη για να τους αρπάξουν τα κινητά τους τηλέφωνα.
Όλα έγιναν γύρω στις 21:15 το βράδυ της Δευτέρας όταν τέσσερις άγνωστοι δράστες προσέγγισαν την παρέα των τριών παιδιών, ηλικίας 17 και 18 ετών. Τους ακινητοποίησαν και τους έβγαλαν μαχαίρι ζητώντας τους ό,τι έχουν πάνω τους. Τα παιδιά παρέδωσαν δύο κινητά τηλέφωνα και οι δράστες εξαφανίστηκαν.
Οι έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



