Κλέφτης διέφυγε πηδώντας από το παράθυρο λεωφορείου του ΟΑΣΘ
Οι δράστες έγιναν αντιληπτοί από τους επιβάτες και τον οδηγό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ακόμη ένα περιστατικό κλοπής μέσα σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, σημειώθηκε χθες (22-03-2019) το απόγευμα στη Θεσσαλονίκη.
Όλα συνέβησαν σε λεωφορείο της γραμμής 29, όταν δύο άνδρες αφαίρεσαν από δύο επιβάτες ένα πορτοφόλι και ένα κινητό τηλέφωνο.
Σύμφωνα με τη σελίδα Think Simple, οι δράστες έγιναν αντιληπτοί από τους επιβάτες και τον οδηγό.
Άμεσα ενημερώθηκαν υπάλληλοι της εταιρείας ασφαλείας του ΟΑΣΘ, οι οποίοι κατάφεραν να ακινητοποιήσουν τον έναν από τους δύο κλέφτες, ο οποίος συνελήφθη από αστυνομικούς.
Ο δεύτερος άνδρας, όπως αναφέρει η σελίδα κατάφερε να διαφύγει πηδώντας από το παράθυρο του λεωφορείου.
Πηγή: thestival.gr
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



