Στην Αθήνα οι 11 Έλληνες από τη Γάζα: «Η κατάσταση εκεί είναι φρικτή» - Συγκίνηση στο Ελ. Βενιζέλος
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι έφτασε η πτήση με τους επαναπατρισθέντες Έλληνες από τη βομβαρδισμένη Λωρίδα της Γάζας στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, όπου συγγενείς και φίλοι τους περίμεναν με αγωνία. Μετά από 27 ολόκληρες ημέρες οι 11 Έλληνες κατάφεραν με πτήση της Aegean να φτάσουν στην Αθήνα μέσω Καΐρου αφού πρώτα κατάφεραν με τη διαμεσολάβηση του Υπουργείου Εξωτερικών να περάσουν το συνοριακό πέρασμα της Ράφα χθες.
Πέντε ακόμη Έλληνες που πέρασαν και αυτή από τη Γάζα στην Αίγυπτο θα μεταφερθούν τις επόμενες ημέρες επίσης στην Αθήνα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΞ, κατόπιν δικών του οδηγιών η Πρεσβεία της Ελλάδας στο Κάιρο και το Γενικό Προξενείο στα Ιεροσόλυμα, διασφάλισαν συνολικά, χθες, υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες τον απεγκλωβισμό δεκαέξι ατόμων, Ελλήνων πολιτών και μελών των οικογενειών τους, από τη Γάζα. Όπως τονίζει το ΥΠΕΞ, οι διπλωματικές μας Αρχές στην περιοχή παραμένουν σε πλήρη ετοιμότητα για την παροχή κάθε δυνατής προξενικής αρωγής σε Έλληνες πολίτες.
«H κατάσταση στη Γάζα είναι φρικτή»
«Η κατάσταση στη Γάζα, μια λέξη θέλω να πω, είναι φρικτή. Σε κάποια σημεία υπάρχουν μέχρι και νεκρούς ανθρώπους πεταμένους στο δρόμο. Δεν υπήρχε βενζίνη να πας στα σύνορα, έρεπε να φτάσουμε σε ένα σημείο και μετά με τα πόδια. Δεν υπάρχει τίποτα εκεί, έχουν εξαφανιστεί μέχρι και οι κονσέρβες» περιέγραψε ένας από τους Έλληνες που έφτασαν από τη Γάζα.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




