Αστυνομικοί της Θεσσαλονίκης θα αποδώσουν φόρο τιμής στους εξεγερθέντες φοιτητές του Πολυτεχνείου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Φόρο τιμής στους εξεγερθέντες φοιτητές του Πολυτεχνείου θα αποτίσουν αστυνομικοί μέσα από εκδήλωση που διοργανώνει ο Όμιλος Αστυνομικών Θεσσαλονίκης τη Δευτέρα και ώρα 11:00 π.μ., στο Αμφιθέατρο του Αστυνομικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται: «Το Πολυτεχνείο είναι γραμμένο στη λαϊκή συνείδηση σαν ένα σύμβολο ενότητας όλου του λαού ενάντια στη στρατιωτική δικτατορία. Μια δικτατορία, η οποία είχε καταπατήσει τις ατομικές ελευθερίες, είχε διαλύσει τα πολιτικά κόμματα και είχε εξορίσει πολίτες με κριτήριο της πολιτικές τους πεποιθήσεις».
«Η εκδήλωση δεν θα είναι μόνο μια ανάκληση της μνήμης των γεγονότων εκείνης της περιόδου, αλλά και μια αφορμή συζήτησης για το τι σημαίνει το Πολυτεχνείο σήμερα», τονίζουν και προσθέτουν πως «το Πολυτεχνείο θα μας υπενθυμίζει πάντα ότι η Δημοκρατία είναι το καλύτερο δυνατό πολίτευμα αλλά συνάμα και το πιο ευαίσθητο, για αυτό και χρειάζεται διαρκώς την ενεργοποίηση όλων μας για να προστατευθεί».
Στην εκδήλωση θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις οι ακόλουθοι:
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




