Έκρηξη στον Πειραιά: Μεγάλη η ποσότητα της εκρηκτικής ύλης - Ερευνάται ποιος ήταν ο στόχος
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Δυνατή ήταν η έκρηξη που σημειώθηκε περίπου στη 01:15 τα ξημερώματα στο κέντρο του Πειραιά, λίγα μέτρα μακριά από τη Μητρόπολη, καθώς χρησιμοποιήθηκε μεγάλη ποσότητα εκρηκτικής ύλης. Στο σημείο άνοιξε κρατήρας βάθους περίπου 40 εκατοστών και προκλήθηκαν ζημιές σε απόσταση μέτρων.
Η πρώτη εκτίμηση των αστυνομικών που έχουν αναλάβει την έρευνα κάνει λόγο για μεγάλη ποσότητα εκρηκτικών που πιθανότατα πυροδοτήθηκε από βραδύκαυστο φιτίλι, με τον εκρηκτικό μηχανισμό να θεωρείται πως είχε τοποθετηθεί σε μεταλλικό δοχείο, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ.
Πριν χρόνια είχαν βάλει γκαζάκια - Ψάχνουν τον στόχο οι Αρχές
Στο κτίριο όπου έγινε η έκρηξη φιλοξενούνται, μεταξύ άλλων, δικηγορικά γραφεία και ναυτιλιακή εταιρεία. Όπως λέει ιδιοκτήτρια καταστήματος στο ισόγειο, δεν ήταν εκείνοι (σ.σ. οι ιδιοκτήτες μαγαζιών) ο στόχος, ενώ στο ίδιο σημείο είχαν τοποθετηθεί γκαζάκια πριν τρία χρόνια.
Ωστόσο, δεν είναι ακόμα γνωστός ο στόχος της επίθεσης και κλιμάκιο της Ασφάλειας διενεργεί έρευνες, ψάχνοντας υλικό από κάμερες ασφαλείας.
Η έκρηξη ακούστηκε στο Πασαλιμάνι
«Είναι πολύ μεγάλη ζημιά. Εμείς και άλλα μαγαζιά έχουμε μεγάλη ζημιά», περιέγραψε η ιδιοκτήτρια καταστήματος νωρίτερα στο OPEN.
Η ίδια μένει στο Πασαλιμάνι και δηλώνει πως άκουσε έως εκεί την έκρηξη «αλλά δεν φανταστήκαμε πως θα ήταν το μαγαζί μας».
«Έχουν διαλυθεί τα πάντα (...). Πολλά καταστήματα έπαθαν ζημιά σε ακτίνα πίσω από τον Άγιο Σπυρίδωνα», πρόσθεσε η ίδια.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




