Στις πιάτσες της Αθήνας προορίζονταν 110 κιλά κάνναβης από την Αλβανία (pics)
Σε δύο συλλήψεις προχώρησε η αστυνομία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στις πιάτσες της Αθήνας ήταν έτοιμοι να ρίξουν 110 κιλά ακατέργαστης κάνναβης ένας 57χρονος από τη Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής και ένας Αλβανός οι οποίοι συνελήφθησαν το πρωί της Πέμπτης στη Σαγιάδα Θεσπρωτίας σύμφωνα με τις αρχές.
Νωρίτερα οι δύο άνδρες είχαν παραλάβει τα ναρκωτικά από σημείο κοντά στα ελληνοαλβανικά σύνορα και τα μετέφεραν στο πορτ-μπαγάζ και στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου που νοίκιασαν. Η ακατέργαστη κάνναβη ήταν συσκευασμένη σε 107 δέματα.
Σε βάρος των δύο συλληφθέντων σχηματίστηκε ποινική δικογραφία, για μεταφορά και κατοχή ναρκωτικών ουσιών, με σκοπό τη διακίνηση. Οι δύο δράστες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσπρωτίας, ενώ την προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ηγουμενίτσας.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



