Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ: Σβήσαμε, όπως προβλέπεται, μετά από 15 μέρες, τις συνομιλίες του δυστυχήματος των Τεμπών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στο σβήσιμο των καταγραφικών των συνομιλιών ανάμεσα στους σταθμάρχες, τους μηχανοδηγούς και τον ρυθμιστή όπου εργάζονταν κατά τη διάρκεια του δυστυχήματος των Τεμπών φέρεται να προχώρησε ο ΟΣΕ.
Όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος στον ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης σε πρόσφατη συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, «υπάρχει το έγγραφο της ανακριτικής αρχής, ο εισαγγελέας και ο ανακριτής μας τα ζήτησε ενάμιση μήνα μετά. Βάσει της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η εταιρεία που κρατάει τις καταγραφές είναι υποχρεωμένη στις 15 μέρες να τα σβήνει».
Σύμφωνα με τον ίδιο, «μας ζήτησε ο ανακριτής και δώσαμε στην ΕΥΠ τις κασέτες και τους σκληρούς δίσκους, οι οποίοι είχαν σβηστεί, μήπως μπορέσουν με ειδική επεξεργασία να αναπαράγουν το υλικό. Αυτό είναι το γεγονός. Από εκεί και πέρα, δεν έχω κάτι άλλο να πω».
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



