ΕΥΑΘ: Βάζει δορυφόρο για να φτιάξει τον αγωγό ύστερα από μισό αιώνα!
Για πρώτη φορά έπειτα από 42 χρόνια θα συντηρηθεί ο αγωγός της Αραβησσού, ο οποίος όταν είχε σπάσει τον περασµένο Μάρτιο άφησε τη Θεσσαλονίκη χωρίς νερό για έξι µέρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Για να ανιχνεύσει τις διαρροές στο δίκτυο ύδρευσης της Θεσσαλονίκης, αλλά και στον αγωγό της Αραβησσού, ο οποίος υδροδοτεί το µεγαλύτερο µέρος της πόλης και τον περασµένο Μάρτιο είχε σπάσει σε ένα σηµείο, µε αποτέλεσµα να µείνει για 6-7 µέρες χωρίς νερό σχεδόν ολόκληρη η πόλη, η ΕΥΑΘ επιστρατεύει... δορυφόρο.
Μιλώντας στο «Εθνος», ο πρόεδρος και διευθύνων σύµβουλος της επιχείρησης, Γιάννης Κρεστενίτης, επισηµαίνει ότι την επόµενη χρονιά ο αγωγός θα συντηρηθεί για πρώτη φορά 42 χρόνια µετά την έναρξη της λειτουργίας του, ενώ παράλληλα έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες για την παρακολούθηση όλου του δικτύου µε τις πιο σύγχρονες µεθόδους, έτσι ώστε σε πιο σύντοµο χρόνο να εντοπίζονται βλάβες και διαρροές.
«Ηδη έχουµε έρθει σε επαφή µε µια πιστοποιηµένη εταιρεία από το Ισραήλ που κάνει επεξεργασία δορυφορικών δεδοµένων, µε στόχο την ανάπτυξη του συστήµατος ελέγχου του δικτύου» τονίζει στο «Εθνος» ο κ. Κρεστενίτης. Οπως σηµειώνει, τον περασµένο Μάρτιο το σύστηµα δορυφορικής επιτήρησης του δικτύου τέθηκε πιλοτικά σε εφαρµογή σε δύο τµήµατά του µε θετικά αποτελέσµατα.
Εσωτερική τηλεπισκόπηση
«Αυτό που θέλουµε να επιτύχουµε είναι µέσω του δορυφορικού συστήµατος να επιτηρούµε όλο το δίκτυο ύδρευσης, τόσο τον αγωγό της Αραβησσού όσο και το δίκτυο µέσα στην πόλη» λέει, ενώ υπογραµµίζει ότι θα εφαρµοστεί και µια µέθοδος εσωτερικής τηλεπισκόπησης του αγωγού για διαρροές µε την ακουστική µέθοδο. Ο κ. Κρεστενίτης τονίζει ότι το προσεχές διάστηµα θα βγει «στον αέρα» και ο διαγωνισµός για τη συντήρηση και την επισκευή του αγωγού µεταφοράς νερού από την Αραβησσό. Ο ανάδοχος του έργου θα αναλάβει την ενίσχυση και την επισκευή του τσιµεντένιου αγωγού, µε στόχο να συντηρηθεί προληπτικά και σε πλήρη λειτουργία για πρώτη φορά από το έτος κατασκευής του, το 1976!
Οι εργασίες επισκευής θα επικεντρωθούν αρχικά σε µήκος 800 µ., στο ύψος της Βιοµηχανικής Περιοχής Θεσσαλονίκης, σε ένα τµήµα το οποίο σύµφωνα µε την επικαιροποιηµένη µελέτη του οµότιµου καθηγητή ΑΠΘ Γιώργου Πενέλη παρουσιάζει σηµαντικές φθορές. Ο προϋπολογισµός ανέρχεται σε 3,4 εκατ. ευρώ.
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα της Κουμουνδούρου άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια επιστροφής της Νέας Αριστεράς
Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr