Σε καταστολή έβαλαν ξανά οι γιατροί την 17χρονη μαθήτρια από καλλιτεχνικό σχολείο της Αττικής που υπέστη αλλεργικό σοκ κατά τη διάρκεια της εκδρομής του σχολείου της στην Κρήτη.Σύμφωνα με τον Διευθυντή της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του Βενιζέλειου Νοσοκομείου Ηρακλείου, Ανέστη Κιούλπαλη, η κατάσταση της υγείας της 17χρονης παρουσίασε απότομη μεταβολή, με αποτέλεσμα να ξαναμπεί σε καταστολή, όπως μεταδίδει το creta24.gr.294817_1Υπενθυμίζεται ότι οι γιατροί μετά από 15 μέρες νοσηλείας του κοριτσιού στην ΜΕΘ, άρχισαν να διακόπτουν τα κατασταλτικά φάρμακα καθώς οι ενδοκράνιες πιέσεις είχαν υποχωρήσει, προκειμένου να δουν τη νευρολογική του κατάσταση, όμως η απότομη μεταβολή της υγείας του, το οδήγησε και πάλι στη ΜΕΘ, όπου νοσηλεύεται σε σοβαρή και κρίσιμη κατάσταση.