Ξανά σε καταστολή η 17χρονη μαθήτρια που υπέστη αλλεργικό σοκ και ανακοπή - Παρουσίασε απότομη μεταβολή
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σε καταστολή έβαλαν ξανά οι γιατροί την 17χρονη μαθήτρια από καλλιτεχνικό σχολείο της Αττικής που υπέστη αλλεργικό σοκ κατά τη διάρκεια της εκδρομής του σχολείου της στην Κρήτη.
Σύμφωνα με τον Διευθυντή της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του Βενιζέλειου Νοσοκομείου Ηρακλείου, Ανέστη Κιούλπαλη, η κατάσταση της υγείας της 17χρονης παρουσίασε απότομη μεταβολή, με αποτέλεσμα να ξαναμπεί σε καταστολή, όπως μεταδίδει το creta24.gr.
Υπενθυμίζεται ότι οι γιατροί μετά από 15 μέρες νοσηλείας του κοριτσιού στην ΜΕΘ, άρχισαν να διακόπτουν τα κατασταλτικά φάρμακα καθώς οι ενδοκράνιες πιέσεις είχαν υποχωρήσει, προκειμένου να δουν τη νευρολογική του κατάσταση, όμως η απότομη μεταβολή της υγείας του, το οδήγησε και πάλι στη ΜΕΘ, όπου νοσηλεύεται σε σοβαρή και κρίσιμη κατάσταση.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



