Ρέθυμνο: Διευθύντρια μήνυσε μαθητές επειδή... έκαναν κατάληψη
Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μήνυση υπέβαλλε διευθύντρια σχολείου στο Ρέθυμνο της Κρήτης σε βάρος επτά μαθητών που συμμετείχαν στην κατάληψη του σχολείου τους. Μάλιστα από τα παιδιά που προσήχθησαν από τους αστυνομικούς μετά τη μήνυση αναγκάστηκαν να δώσουν μέχρι και αποτυπώματα.
Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία ενώ δικογραφία σχηματίστηκε και για τους γονείς για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
Το χρονικό
Όπως αναφέρει το goodnet.gr, όλη την εβδομάδα το σχολείο βρισκόταν σε κατάληψη. Η διευθύντρια και οι καθηγητές έκαναν συνεχώς συζητήσεις με τους μαθητές που εμφανίζονταν ως υπεύθυνοι για την κινητοποίηση, προκειμένου να λήξει η κατάληψη και το σχολείο να λειτουργήσει κανονικά.
Και ενώ οι μαθητές φέρονται να έλεγαν πως θα σταματήσουν την κινητοποίηση και θα ανοίξουν το σχολείο, τελικά δεν το έκαναν, με αποτέλεσμα το πρωί της Παρασκευής, η διευθύντρια του σχολείου να προχωρήσει στις μηνύσεις σε βάρος επτά παιδιών, που εκείνη την ώρα ήταν στην πόρτα του σχολείου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, πρόκειται για πέντε παιδιά της τρίτης γυμνασίου, ένα της δευτέρας και ένα της πρώτης. Για το γεγονός ενημερώθηκε και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου.
Λίγο αργότερα, από το Αστυνομικό Τμήμα Ρεθύμνου ενημερώθηκαν οι γονείς των παιδιών και τους ζητήθηκε να πάνε στο ΑΤ για να καταθέσουν, όπως και έγινε. Τελικά, με εντολή εισαγγελέα αφέθηκαν ελεύθεροι.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



