ΟΣΥ: Οδηγός μιλούσε στο κινητό ενώ οδηγούσε: Σε διαθεσιμότητα μετά από καταγγελία
Παράλληλα, ενεργοποιήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες πειθαρχικού ελέγχου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σε διαθεσιμότητα τέθηκε οδηγός της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες), ύστερα από καταγγελία επιβάτη ότι μιλούσε στο κινητό του τηλέφωνο κατά την ώρα εκτέλεσης δρομολογίου στη γραμμή του Αεροδρομίου.
Οπως αναφέρει η Ο.ΣΥ σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της εταιρείας, κατόπιν συνεννόησης με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κίνησε άμεσα τη διαδικασία διαθεσιμότητας οδηγού για πλημμελή εκτέλεση καθήκοντος. Παράλληλα, ενεργοποιήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες πειθαρχικού ελέγχου.
«H Ο.ΣΥ. Α.Ε. διαβεβαιώνει το επιβατικό κοινό ότι συμπεριφορές οι οποίες θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών που μετακινούνται με τα Μέσα Μεταφοράς, δεν πρόκειται να γίνουν ανεκτές. Η ασφάλεια στις δημόσιες μεταφορές αποτελεί βασική και αδιαμφισβήτητη προτεραιότητά μας», καταλήγει η ανακοίνωση.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



