Θεσσαλονίκη: Ασθενής συνελήφθη μετά από επεισόδιο στο Νοσοκομείο Παπανικολάου - Έβριζε γιατρούς και νοσηλευτές
Ο 44χρονος συνελήφθη και παραπέμφθηκε να δικαστεί με την αυτόφωρη διαδικασία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Αναστάτωση προκάλεσε ασθενής στο Νοσοκομείου Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης, όταν έφτασε χθες (5/3) το απόγευμα και κατά τη διάρκεια εξετάσεων, εξύβρισε το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, διαταράσσοντας τη λειτουργία του νοσοκομείου.
Πρόκειται για 44χρονο που συνελήφθη και παραπέμφθηκε να δικαστεί με την αυτόφωρη διαδικασία.
Τι ανέφεραν αυτόπτες μάρτυρες
Σύμφωνα με μαρτυρίες, κατά την παραμονή του στο νευρολογικό ιατρείο, όπου οδηγήθηκε για εξέταση, αντιδρούσε σε κάθε ενέργεια των γιατρών και νοσηλευτών, εκτοξεύοντας ύβρεις εναντίον τους. Αργότερα έσπρωξε δύο υπαλλήλους της εταιρίας φύλαξης που προσπάθησαν να τον ηρεμήσουν, ενώ αποχωρώντας έριξε έναν υπολογιστή από γραφείο χωρίς να προκαλέσει ζημιά.
Μετά το περιστατικό, παρουσιάστηκε σε αστυνομικό τμήμα όπου δίνει το «παρών» στο πλαίσιο περιοριστικών μέτρων για άλλη ποινική υπόθεση και συνελήφθη.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




