Πιθανή καθυστέρηση για την τηλεοπτική άδεια της Άλτερ Έγκο ΜΜΕ
Οι εργαζόμενοι του Εθνικού ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου αποφάσισαν να εργάζονται μόνο εντός του ωραρίου τους, χωρίς υπερωρίες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Καταβολή αποζημίωσης διεκδικούν οι εργαζόμενοι στο ΕΣΡ.
Ενώ είναι σε εξέλιξη η διαδικασία ελέγχου της αίτησης της εταιρείας Αλτερ Έγκο ΜΜΕ, εκείνοι αποφάσισαν να εργάζονται μόνο εντός του ωραρίου, χωρίς υπερωρίες, μέχρι να εκδοθεί η υπουργική απόφαση που είχε υποσχεθεί, όπως υποστηρίζουν, η κυβέρνηση.
Σε επιστολή προς τον Πρόεδρο της Βουλής και τα μέλη της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας αναφέρουν πως η πρώτη αδειοδότηση των 5 σταθμών έφεραν στα ταμεία του κράτους 17.500.000 ευρώ.

Υποστηρίζουν πως υπήρχε διαβεβαίωση εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας του υπ. Ψηφιακής Πολιτικής πως θα δοθεί πρόσθετη αμοιβή για την ολοκλήρωση του έργου.

Επειτα από πρόταση της Ολομέλειας του ΕΣΕ της 1ης Οκτωβρίου προωθήθηκε στο υπουργείο Οικονομικών σχέση «για την καταβολή εφάπαξ πρόσθετης αμοιβής στο προσωπικό του ΕΣΡ στη βάση του άρθρου 21 παρ 5 του Ενιαίου Μισθολογίου».
Η απόφαση αυτή για την εργασία εντός ωραρίου των υπαλλήλων του ΕΣΡ, μπορεί να καθυστερήσει τον έλεγχο της εταιρείας του Βαγγέλη Μαρινάκη, η οποία -αρχικά- είχε εκτιμηθεί πως θα ήταν έτοιμη προς χορήγηση ως τον Μάιο.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




