Υπουργείο Δικαιοσύνης: Ηλεκτρονικά η επίδοση εγγράφων στα μεγάλα Διοικητικά Δικαστήρια
Σε έξι μήνες το σύστημα ηλεκτρονικής επίδοσης εγγράφων θα επεκταθεί σε όλα τα Διοικητικά Δικαστήρια της χώρας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Οι επιδόσεις εγγράφων από το Συμβούλιο της Επικρατείας και τα Διοικητικά Δικαστήρια Αθηνών, Πειραιώς, Θεσσαλονίκης, Ιωαννίνων και Τρίπολης προς το Ελληνικό Δημόσιο θα διενεργούνται πλέον ηλεκτρονικά, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Δικαιοσύνης.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Δικαιοσύνης Γιώργου Φλωρίδη και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωνσταντίνου Χατζηδάκη, η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μετά την πάροδο 6 μηνών το σύστημα ηλεκτρονικής επίδοσης εγγράφων θα επεκταθεί σε όλα τα Διοικητικά Δικαστήρια της χώρας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η ηλεκτρονική επίδοση θα «πραγματοποιείται μέσω διαλειτουργικότητας μεταξύ του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Δικαστικών Υποθέσεων Διοικητικών Δικαστηρίων (ΟΣΔΔΥ ΔΔ) και του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (ΟΠΣ ΝΣΚ.), με σκοπό την επιτάχυνση και ποιοτική αναβάθμιση της λειτουργίας της Διοικητικής Δικαιοσύνης».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




