Θεσσαλονίκη: Αθώες μητέρα και γιαγιά που άφησαν μόνο στο σπίτι 5χρονο αγοράκι
Στο δικαστήριο παρέστη μόνο η γιαγιά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Αθωώθηκαν από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η 39χρονη μητέρα και η 61 ετών γιαγιά, που κατηγορούνταν για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, επειδή άφησαν μόνο του στο σπίτι το 5χρονο παιδί της πρώτης και εγγονάκι της δεύτερης. Το περιστατικό έγινε σε περιοχή του Λαγκαδά Θεσσαλονίκης και οδήγησε στην αυτόφωρη σύλληψη των δύο γυναικών.
Στο δικαστήριο παρέστη μόνο η γιαγιά, ενώ η μητέρα εκπροσωπήθηκε από πληρεξούσιο δικηγόρο. Υιοθετώντας την πρόταση της εισαγγελέως της έδρας, το δικαστήριο απάλλαξε τη μητέρα και τη γιαγιά, κάνοντας επίκληση σε κατάθεση αστυνομικού. Σύμφωνα με αυτήν το αγοράκι ήταν ευδιάθετο και δεν αντιμετώπιζε άμεσο κίνδυνο, ενώ ήταν υπό την εποπτεία γείτονα κι έπαιζε με ένα σκυλάκι.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



