ΓΣΕΕ: Επιτακτική ανάγκη ενίσχυσης της προστασίας των εργαζομένων
Επιστολή της ΓΣΕΕ στην υπουργό Εργασίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Επιστολή στην υπουργό Εργασίας, Δόμνα Μιχαηλίδου, απέστειλε σήμερα, 30/5, η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ), τονίζοντας την επιτακτική ανάγκη ενίσχυσης της προστασίας των εργαζομένων και της διασφάλισης αξιοπρεπών όρων εργασίας και διαβίωσης, με αφορμή την ενημέρωση της Συνομοσπονδίας από το αρμόδιο υπουργείο για τη συμμετοχή της Ελλάδας στον Παγκόσμιο Συνασπισμό για την Κοινωνική Δικαιοσύνη της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας.
Όπως επισημαίνεται στην επιστολή, «η ΓΣΕΕ έχει επανειλημμένα θέσει, μεταξύ άλλων, το αίτημά της για αποκατάσταση της καθολικότητας και της δεσμευτικότητας των όρων της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (Ε.Γ.Σ.Σ.Ε.), καθώς και για επαναφορά στους κοινωνικούς εταίρους της αποκλειστικής αρμοδιότητας καθορισμού του κατώτατου του μισθού. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αποκατάσταση του ρυθμιστικού πεδίου της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. αποτελεί εκτός των άλλων και εκπλήρωση υποχρέωσης της χώρας μας για ενσωμάτωση κοινοτικής οδηγίας του Συμβουλίου της Ε.Ε. από το 2022».
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




