Θεσσαλονίκη: Ποινή φυλάκισης 12 μηνών με αναστολή, επειδή βιντεοσκόπησε αστυνομικό, την ώρα που έκοβε κλήση
Ο 27χρονος παραδέχτηκε στο δικαστήριο ότι έβγαλε βίντεο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών με τριετή αναστολή καταδικάστηκε 27χρονος, επειδή τράβηξε βίντεο αστυνομικό, την ώρα που έκοβε κλήση για τροχονομική παράβαση στη μηχανή, στην οποία ήταν συνεπιβάτης. Το περιστατικό σημειώθηκε τον περασμένο Μάιο, κοντά στα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης και μάλιστα ο 27χρονος ανήρτησε το βίντεο σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης με υβριστικό περιεχόμενο.
Ο 27χρονος παραδέχτηκε στο δικαστήριο ότι έβγαλε βίντεο. Υποστήριξε, ωστόσο, ότι η λεζάντα που ανέβασε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, δεν απευθυνόταν στον αστυνομικό αλλά στον φίλο του και οδηγό της μηχανής.
Το δικαστήριο δεν πείστηκε από τον ισχυρισμό του και τον έκρινε ένοχο για εξύβριση και παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Ωστόσο, του αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του σύννομου βίου.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



