Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 44χρονη μετά από επίθεση 10 αδέσποτων σκυλιών
Πώς σημειώθηκε η επίθεση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στο νοσοκομείο κατέληξε 44χρονη γυναίκα, το βράδυ της Τετάρτης 12 Ιουνίου, μετά από επίθεση που δέχθηκε από αδέσποτα σκυλιά στην περιοχή του Φιλύρου, στον Δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη, στη Θεσσαλονίκη.
Πώς σημειώθηκε η επίθεση
Συγκεκριμένα και όπως αναφέρει η voria.gr, γύρω στις 8:00 μ.μ. η γυναίκα βρέθηκε σε υπαίθριο χώρο καταστήματος της περιοχής, όταν περικυκλώθηκε από δέκα αδέσποτα σκυλιά. Τη δάγκωσαν σε σώμα και κεφάλι και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τη μετέφερε στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο, όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
Όπως προβλέπεται, με εντολή εισαγγελέα συνελήφθη ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Ανακύκλωσης του Δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη και αρμόδιος για το θέμα των αδέσποτων, ο οποίος παρουσιάστηκε αυτοβούλως στο τμήμα. Αφού ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία, αφέθηκε ελεύθερος.
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




