Τρόμος στη Θεσσαλονίκη για αγοράκι 2,5 ετών: Έμεινε κλειδωμένο σε αμάξι για μισή ώρα
Τι συνέβη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Πέμπτης (20/6) στη Θεσσαλονίκη, όταν ένα παιδί ηλικίας 2,5 ετών εγκλωβίστηκε μέσα σε αυτοκίνητο για μισή ώρα.
Τι συνέβη
Συγκεκριμένα, στις 19:30, μία γυναίκα στάθμευσε το αυτοκίνητό της στην οδό Νικολάου Γερμανού, απέναντι από τη ΧΑΝΘ, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Αφού έσβησε τον κινητήρα, άφησε τα κλειδιά στο ταμπλό και στη συνέχεια προσπάθησε να πάρει το αγοράκι της από το παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Η γυναίκα αντιλήφθηκε ότι το παιδί είχε κλειδωθεί μέσα στο όχημα και κάλεσε αμέσως την Αστυνομία και την Πυροσβεστική. Το παιδί έμεινε εγκλωβισμένο για 30 λεπτά μέσα στο αυτοκίνητο με τα παράθυρα κλειστά. Τελικά, η πυροσβεστική έσπασε το πίσω παράθυρο και έβγαλε το παιδί από το αυτοκίνητο.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




