Τρόμος στη Θεσσαλονίκη για αγοράκι 2,5 ετών: Έμεινε κλειδωμένο σε αμάξι για μισή ώρα
Τι συνέβη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Πέμπτης (20/6) στη Θεσσαλονίκη, όταν ένα παιδί ηλικίας 2,5 ετών εγκλωβίστηκε μέσα σε αυτοκίνητο για μισή ώρα.
Τι συνέβη
Συγκεκριμένα, στις 19:30, μία γυναίκα στάθμευσε το αυτοκίνητό της στην οδό Νικολάου Γερμανού, απέναντι από τη ΧΑΝΘ, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Αφού έσβησε τον κινητήρα, άφησε τα κλειδιά στο ταμπλό και στη συνέχεια προσπάθησε να πάρει το αγοράκι της από το παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Η γυναίκα αντιλήφθηκε ότι το παιδί είχε κλειδωθεί μέσα στο όχημα και κάλεσε αμέσως την Αστυνομία και την Πυροσβεστική. Το παιδί έμεινε εγκλωβισμένο για 30 λεπτά μέσα στο αυτοκίνητο με τα παράθυρα κλειστά. Τελικά, η πυροσβεστική έσπασε το πίσω παράθυρο και έβγαλε το παιδί από το αυτοκίνητο.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



