ΗΣΑΠ: Στη φυλακή ο δράστης του άγριου ξυλοδαρμού του σταθμάρχη στο σταθμό «Βικτώρια»
Ο σταθμάρχης μεταφέρθηκε από το ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο, λόγω των τραυμάτων που έφερε στο πρόσωπο, αλλά και για προληπτικούς λόγους. Νοσηλεύτηκε επί 3 ημέρες και αφού υπεβλήθη σε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις, έλαβε εξιτήριο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Το νέο περιστατικό ξυλοδαρμού σταθμάρχη, την περασμένη εβδομάδα, το οποίο αποκάλυψε το «Εθνος» επιβεβαιώνει η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ με ανακοίνωσή της, στην οποία επισημαινει ότι ο δράστης έχει ήδη καταδικαστεί και φυλακιστεί.
Σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ, την περασμένη Πέμπτη 18/07 και ώρα 23:25 στον σταθμό της Γραμμής 1 του Μετρό «Βικτώρια», επιβάτης με παραβατική συμπεριφορά πήδηξε τις πύλες επικύρωσης εισιτηρίων, προκειμένου να επιβιβαστεί σε συρμό που εισερχόταν στον σταθμό και επιτέθηκε σε σταθμάρχη που ήταν κοντά στις πύλες. Φύλακας ιδιωτικής εταιρείας, με την οποία συνεργάζεται η ΣΤΑ.ΣΥ, ήταν παρών στο περιστατικό και προσέτρεξε σε υποστήριξη του σταθμάρχη. Άμεσα κλήθηκαν και κατέφθασαν αστυνομικοί του σώματος «Αριάδνη» της ΕΛ.ΑΣ. που προχώρησαν στη σύλληψη του άνδρα.
Νοσηλεύτηκε για τρεις ημέρες
Ο σταθμάρχης μεταφέρθηκε από το ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο, λόγω των τραυμάτων που έφερε στο πρόσωπο, αλλά και για προληπτικούς λόγους. Νοσηλεύτηκε επί 3 ημέρες και αφού υπεβλήθη σε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις, έλαβε εξιτήριο.
Ο δράστης της επίθεσης, μέσω της αυτόφωρης διαδικασίας που ακολουθήθηκε, καταδικάστηκε αρχικά σε 29 μήνες φυλάκιση, για σειρά αδικημάτων, μεταξύ των οποίων και για φθορά ξένης ιδιοκτησίας, που χρησιμοποιείται για κοινό όφελος. Η ΣΤΑ.ΣΥ υπέβαλε ξεχωριστή μήνυση για το αδίκημα της άσκησης βίας κατά υπαλλήλου της, που εκτελούσε τα καθήκοντά του, με αποτέλεσμα ο δράστης να καταδικαστεί σε επιπρόσθετη φυλάκιση 18 μηνών και πάλι χωρίς αναστολή και δίχως η έφεση να έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα. Ο δράστης φυλακίστηκε και εκτίει πλέον τις ποινές για τις οποίες καταδικάστηκε.
«Η ΣΤΑ.ΣΥ συνέδραμε με κάθε μέσο και κάθε τρόπο την ΕΛ.ΑΣ και την Ελληνική Δικαιοσύνη, ώστε να συλληφθεί ο δράστης της επίθεσης και να του καταλογιστούν οι προβλεπόμενες από το νόμο κυρώσεις. Προέβη άμεσα στις ενέργειες κίνησης της αυτόφωρης διαδικασίας, προκειμένου να τιμωρηθεί ο δράστης παραδειγματικά προς υποστήριξη του προσωπικού και των εγκαταστάσεών της», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Είχε προηγηθεί ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, στην οποία επισημαινόταν ότι το τελευταίο περιστατικό της απρόκλητης και βάναυσης επίθεσης που έθεσε σε κίνδυνο την ζωή ενός ακόμα σταθμάρχη της Γραμμής 1 «ξεπέρασε το όριο οποιασδήποτε υπομονής και ανοχής».
Οι εργαζόμενοι επισημαίνουν ότι αν αυτήν τη στιγμή ένας κακοποιός βρίσκεται στην φυλακή «αυτό οφείλεται στην γενναιότητα και την αυτοθυσία του συναδέλφου μας σταθμάρχη, ο οποίος μέχρι εχθές νοσηλευόταν».
Οι ίδιοι κάνουν λόγο για ανεπαρκέστατο σχεδιασμό φύλαξης υπογραμμίζοντας ότι σε κάθε σταθμό βρίσκεται ένας σταθμάρχης και το πολύ ένας υπάλληλος της εταιρείας φύλαξης. Στην ασφάλεια συνδράμουν οι αστυνομικοί του σχεδίου “Αριάδνη”. «Όμως όπως αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος ο σχεδιασμός είναι ελλιπής και ανεπαρκέστατος».
Κάνουν έκκληση για αλλαγή στο σχεδιασμό εκφράζοντας φόβους πως σε διαφορετική περίπτωση «είναι μαθηματικά βέβαιο ότι τα χειρότερα είναι θέμα χρόνου να έρθουν».
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



