Έκκληση από τον Δήμο Πολυγύρου σε κατοίκους και επισκέπτες για λελογισμένη χρήση νερού
Η ανακοίνωση του δήμου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Έκκληση σε κατοίκους και επισκέπτες για λελογισμένη χρήση του νερού και για αποφυγή πρακτικών που οδηγούν στην κατασπατάλησή του, όπως για παράδειγμα πλύσιμο αυλών, αυτοκινήτων και δρόμων, για καλλιέργεια και πότισμα κήπων, απευθύνει ο Δήμος Πολυγύρου στη Χαλκιδική.
Τι αναφέρει ο δήμος σε ανακοίνωσή του
Σε σχετική ανακοίνωση τονίζεται πως οι «οι παρατεταμένες υψηλές θερμοκρασίες, σε συνδυασμό με τον ήπιο χειμώνα, έχουν φέρει σε δύσκολη θέση τον Δήμο Πολυγύρου, όπως και τις περισσότερες περιοχές της χώρας, σε ό,τι αφορά τα αποθέματα νερού».
Προστίθεται πως «οι ανάγκες διαρκώς αυξάνονται, με την κορύφωση της τουριστικής περιόδου και η κατανάλωση νερού έχει χτυπήσει κόκκινο. Για το λόγο αυτό κρίνεται επιβεβλημένη η ανάγκη να γίνει σωστή διαχείριση, ώστε να μπορέσει ο δήμος να ανταποκριθεί, όσο είναι δυνατό, στις απαιτήσεις του κόσμου».
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



