Ηράκλειο: Ένα βρέφος και ένα 10χρονο παιδί στην Εντατική με σαλμονέλα
Πιθανώς από λάθος των γονιών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ένα βρέφος και ένα δεκάχρονο παιδί νοσηλεύονται στην ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου καθώς προσβλήθηκαν από το μικρόβιο της σαλμονέλας, σύμφωνα με το Ράδιο Κρήτη.
Συγκεκριμένα, ο επόπτης της Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας Κρήτης, Αντώνης Παπαδάκης δήλωσε ότι η περίπτωση του 5 μηνών βρέφους δείχνει ότι είναι πολύ πιθανό, το μικρόβιο να μεταδόθηκε από μία λάθος κίνηση των γονέων.
Οι γονείς ενδεχομένως να άγγιξαν με γυμνά χέρια ωμό κρέας ή κάποιο άλλο ωμό φαγητό και στη συνέχεια αντικείμενα του βρέφους με αποτέλεσμα να μεταδοθεί ο ιός.
Σύμφωνα με τον ίδιο η νόσηση από σαλμονέλα είναι πιο σοβαρή από τη νόσηση με νοροϊό και για τον λόγο αυτό τα παιδιά κρίθηκε απαραίτητο να νοσηλευτούν στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Όπως εξήγησε τα συμπτώματα της σαλμονέλλωσης είναι η γαστρεντερίτιδα, οι εμετοί, οι διάρροιες και η αδυναμία σίτισης.
«Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
«Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



