Θεσσαλονίκη: Έκλεψαν 350.000 ευρώ από σταθμευμένο ΙΧ - Ταυτοποιήθηκαν δύο δράστες
Ως δράστες ταυτοποιήθηκαν δύο ημεδαποί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Διάρρηξη ΙΧ αυτοκινήτου, από το οποίο οι δράστες έκλεψαν δύο τσάντες που περιείχαν μετρητά ύψους 350.000 ευρώ, εξιχνίασε η ΕΛΑΣ στη Θεσσαλονίκη.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ως δράστες ταυτοποιήθηκαν δύο ημεδαποί, 33 και 41 ετών, εκ των οποίων ο δεύτερος ήδη απολογήθηκε σε ανακριτή και κρίθηκε προφυλακιστέος.
Η κλοπή, σύμφωνα με την αστυνομία, έγινε τον Νοέμβριο του 2022 στη Σίνδο. Οι δύο κατηγορούμενοι φαίνεται πως παρακολουθούσαν τις κινήσεις του 59χρονου ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.
Όταν το θύμα έκανε ανάληψη των χρημάτων από τραπεζικό υποκατάστημα και στάθμευσε ακολούθως το αυτοκίνητο έξω από την επιχείρησή του, εκείνοι ανέλαβαν δράση. Χρησιμοποίησαν δικό τους όχημα για να απομακρυνθούν από το σημείο, το οποίο εντοπίστηκε λίγους μήνες αργότερα σε περιοχή της Αττικής.
«Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
«Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



