Έκλεψαν 30 νέα laptops από δύο υπουργεία στο κέντρο της Αθήνας - Ο χώρος ήταν αφύλακτος
Η ληστεία στα υπουργεία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Άγνωστοι δράστες αφαίρεσαν 30 νέα laptops από κτίριο στο κέντρο της Αθήνας, όπου στεγάζονται δύο υπουργεία και πιο συγκεκριμένα το Εργασίας και Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.
Η ληστεία στα υπουργεία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης (18/9), όταν δράστες μπήκαν αρχικά στον πέμπτο όροφο που στεγάζεται το τμήμα Πληροφορικής του υπουργείου Εργασίας, έψαξαν όλους τους χώρους, αλλά δεν βρήκαν κάτι, όπως μεταδίδει η Αναστασία Σταματοπούλου στο OPEN και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος».
Έπειτα, οι ληστές ανέβηκαν στον έβδομο όροφο και στα γραφεία πληρωμής και δαπανών του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας. Εκεί, αφού έψαξαν τους χώρους, αφαίρεσαν 30 φορητούς υπολογιστές και... έγιναν καπνός. Πρόκειται για 30 νέα laptops, τα οποία μόλις είχαν παραλάβει οι εργαζόμενοι του υπουργείου.
Μάλιστα, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως εκείνη την ώρα δεν φυλασσόταν ο χώρος καθώς ο υπάλληλος ασφαλείας δεν βρισκόταν στην είσοδο.
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



