Θεσσαλονίκη: SOS για έλλειψη αίματος τις ημέρες του Πάσχα
«Η χρονική περίοδος, των εορτών του Πάσχα αλλά και μετέπειτα τους πρώτους καλοκαιρινούς μήνες, αναμένονται να υπάρξουν ακόμα πιο σοβαρές ελλείψεις», υπογραμμίζει ο σύλλογος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έκκληση στους αιμοδότες να προσέρχονται στις αιμοδοσίες της Θεσσαλονίκης και να προσφέρουν το αίμα τους απευθύνει Ελληνικός Σύλλογος Θαλασσαιμίας, καταγγέλοντας ότι οι θαλασσαιμικοί ασθενείς της πόλης ζουν με «αισθήματα, φόβου, αγωνίας και ανασφάλειας».
Σύμφωνα με τον Σύλλογο, απ’ τις αρχές του έτους, τα ψυγεία των αιμοδοσιών των νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης που μεταγγίζονται έχουν αδειάσει.
«Οι ασθενείς υπομεταγγίζονται ή αναγκάζονται να αναβάλλουν τις μεταγγίσεις τους», αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Την περίοδο των εορτών, όπως κάθε χρόνο, το φαινόμενο αναμένεται να ενταθεί. Συνεπώς, αυξάνονται τα διαστήματα μεταξύ των μεταγγίσεων, με αποτέλεσμα η αιμοσφαιρίνη των πασχόντων να φτάνει σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, κάποιες φορές επικίνδυνα για τη λειτουργικότητά τους», προσθέτει.
«Η χρονική περίοδος, των εορτών του Πάσχα αλλά και μετέπειτα τους πρώτους καλοκαιρινούς μήνες, αναμένονται να υπάρξουν ακόμα πιο σοβαρές ελλείψεις», υπογραμμίζει ο Σύλλογος.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




