Νέα επίθεση με μολότοφ εναντίον των ΜΑΤ στα Εξάρχεια
Νέες ταραχές σημειώθηκαν τα ξημερώματα στα Εξάρχεια.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μπορεί ακόμη να μην έχει συμπληρωθεί μία εβδομάδα από την επίθεση στο Αστυνομικό Τμήμα της Ομόνοιας, που είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστούν τέσσερις αστυνομικοί, όμως οι γνωστοί άγνωστοι συνεχίζουν να μετατρέπουν το κέντρο της πρωτεύουσας σε πεδίο μάχης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ομάδα αγνώστων επιτέθηκε με βόμβες μολότοφ στη διμοιρία των ΜΑΤ που βρίσκεται σταθερά τοποθετημένη στη συμβολή των οδών Πατησίων και Τοσίτσα. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, η επίθεση διήρκερσε περίπου 35 λεπτά και συγκεκριμένα έγινε από τις 04:35 έως τις 05:10 τα ξημερώματα της Κυριακής, 21 Οκτωβρίου. Λίγη ώρα αργότερα, οι αστυνομικοί σημειώνουν ότι η ίδιοα ομάδα πέταξε μολότοφ στη διμοιρία των ΜΑΤ επί της οδού Χαριλάου Τρικούπη.
Από τις νέες επιθέσεις δεν υπήρξε τραυματισμός αλλά δεν έγιναν ούτε προσαγωγές και συλλήψεις.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




