Δίχρονο παιδί στα Γρεβενά κατάπιε κέρμα και μεταφερόταν από νοσοκομείο σε νοσοκομείο
Στη Θεσσαλονίκη έλαβε αίσιο τέλος η περιπέτεια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Περιπέτεια για 2χρονο παιδί από τα Γρεβενά και την οικογένειά του. Το παιδί κατάπιε κέρμα, μεταφέρθηκε αρχικά στο τοπικό νοσοκομείο, από εκεί στα Ιωάννινα και τελικά η ταλαιπωρία του έλαβε τέλος στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης.
Το παιδί μεταφέρθηκε αρχικά στο νοσοκομείο Γρεβενών, όπου η παιδίατρος κατόπιν συνεννόησης με το νοσοκομείο Ιωαννίνων, αποφάσισαν να διακομιστεί εκεί.
Στη συνέχεια η αναισθησιολόγος δήλωσε αναρμόδια λόγω της ηλικίας του παιδιού και επίσημα το νοσοκομείο δεν μπορούσε να αναλάβει το συγκεκριμένο περιστατικό, μεταδίδει η ΕΡΤ.
Στη συνέχεια αποφασίστηκε η διακομιδή του παιδιού στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου στη Θεσσαλονίκη και εκεί έλαβε αίσιο τέλος η περιπέτεια, καθώς ήδη ο ανήλικος πήρε εξιτήριο και είναι καλά στην υγεία του.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



