Ξάνθη: Οδύνη στην κηδεία του 16χρονου που πέθανε από διαρροή αερίου
Τραγική φιγούρα η 47χρονη μητέρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε κλίμα βαθιάς οδύνης τελέστηκε την Κυριακή το μεσημέρι στο χωριό Μαγικό της Ξάνθης, η κηδεία του 16χρονου ο οποίος έχασε τη ζωή του από δηλητηρίαση, λόγω διαρροής αερίου.
Τραγική φιγούρα η 47χρονη μητέρα
Φίλοι, συγγενείς πήγαν στην εκκλησία του χωριού για να αποχαιρετήσουν το παιδί που έχασε τόσο άδικα και τραγικά τη ζωή του.
Τραγική φιγούρα η 47χρονη μητέρα του η οποία βρίσκεται σε κατάσταση σοκ και αδυνατεί να πιστέψει τον απροσδόκητο τρόπο με τον οποίο έφυγε από τη ζωή ο γιος της.
Ο 16χρονος κηδεύτηκε, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, σε λευκό φέρετρο, ντυμένος γαμπρός.
Σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση οι αδερφές του 16χρονου
Διασωληνωμένες σε κρίσιμη, αλλά σταθερή κατάσταση εξακολουθούν να νοσηλεύονται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης οι δύο αδελφές, 15 και 18 ετών, που εντοπίστηκαν την Παρασκευή σε λιπόθυμη κατάσταση στο σπίτι της οικογένειες.
Το μεγαλύτερο παιδί, ένα κορίτσι 20 ετών, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Καβάλας, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η ζωή της.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



