Καλαμπάκα: Εξιτήριο για 6 άτομα που νοσηλευόντουσαν μετά τη φωτιά στο ξενοδοχείο
Εντός των ημερών αναμένεται να παραδοθεί και το πόρισμα του εμπειρογνώμονα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο νοσοκομείο στα Τρίκαλα παραμένει μία τετραμελής οικογένεια μετά τη φωτιά στο ξενοδοχείο της Καλαμπάκας, όπου ο 55χρονος ιδιοκτήτης έχασε τη ζωή του. Την ίδια ώρα, έξι άτομα που βρισκόταν στο ξενοδοχείο πήραν εξιτήριο.
Από τα 10 άτομα συνολικά που νοσηλεύονταν στο Γενικό Νοσοκομείο των Τρικάλων, το Σάββατο, τα έξι πήραν εξιτήριο, ωστόσο, μία τετραμελής οικογένεια παραμένει για νοσηλεία καθώς οι γιατροί έκριναν ότι θα πρέπει να παραμείνουν και να συνεχίσουν τη θεραπεία, μεταδίδει η ΕΡΤ.
Εντός των ημερών αναμένεται να παραδοθεί και το πόρισμα του εμπειρογνώμονα στο ανακριτικό τμήμα της Πυροσβεστικής που ολοκλήρωσε και τις καταθέσεις όλων των ενοίκων του ξενοδοχείου, ώστε να εξακριβωθούν τα αίτια που προκάλεσαν τη φωτιά στο ξενοδοχείο.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




